top of page

King Cruise


Eerste pinksterdag 5 juni was er na een lange tijd weer een King cruise op het Maxis terrein in Muiden. Deze werd eerst in de zomermaanden elke maand gehouden maar dit werd helaas niet meer mogelijk toen de Maxis ook op zondag open ging.

Het is een fijn evenement die het Maxis terrien toch echt wel een beetje Amerikaans maakt, compleet met bijpassende kledij. Uiteraard is er een groot scala aan Amerikaanse auto's aanwezig.

Hoewel ik zelf toch meer heb met Europese auto's waren er toch wel erg mooie exemplaren bij . Zo was er een Shelby GT 500, altijd fijn!

Hij moest alleen wel even aangeduwd worden omdat de startonderbreker er niet af wilde, Oeps! Arnold hielp duwen terwijl ik foto's bleef maken.

Uiteraard waren er de nodige Mustangs, Chargers en Camaro's, oude en nieuwe, pick-up trucks en een super grote Ford truck waar je serieus bijna onderdoor kon lopen! Hij had 2 plekken nodig! Nou ben ik niet zo van het poseren voor een auto (wel van de selfies hoor) maar ik vond het wel even goed om te laten zien hoe groot hij was. Mensen die me kennen weten dat ik behoorlijk lang ben. Duss...

Huge!!

Helaas is vaak met openbare meetings wel de uitloop alweer snel. Om een uur of 3 gingen eigenlijk alle echte show auto's alweer weg en werd het een stuk rustiger, niet heel veel later zijn wij ook weggegaan. Mijn man heeft wel mooie foto's kunnen maken dus dat was mooi meegenomen.

Ondanks de snelle uitloop mag het van mij echt wel weer vaker hier gehouden worden. Hoewel de nieuwe locatie niet heel ver weg is van Weesp vind ik de Maxis toch echt leuker.

Helaas het is niet anders.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page