top of page

Uhm blog?


Sja, de bedoeling van een blog is volgens mij dat je regelmatig een bericht post met wat je allemaal hebt gedaan en hebt meegemaakt. Ik ben hier duidelijk niet zo'n held in.

Ik ben echt wel van de dagboekjes en lijstjes en dingen bijhouden enzo, je moet mn agenda eens zien. Maar op een of andere reden vind ik het achter de cpu kruipen om eens een dagboek (blog) te schrijven toch lastig. Niet dat ik het niet wil... Ik vergeet het gewoon ofzo. Of denk bij mezelf oja ik zal vanavond eens een berichtje schrijven.

En kijk nu, het is inmiddels half september...

Oeps! Heeft Arnold daarom zo lief een domein naam voor me gereserveerd?

Ok.. September dus... ik ga niet alle dingen die er zijn gebeurt de afgelopen maanden opschrijven, dat is gewoon echt te veel. Zo is Monique eindelijk toch echt getrouwd en hebben wij daar een leuk aandeel in gehad door ceremonie meester te zijn. Althans Arnold was dat maar ik bemoei me graag.

Nee, ik ga niet alles weer terughalen. Doorvoor heb ik nog wel een dagboekje liggen die ik wel heb bijgehouden.

Ik begin gewoon bij vandaag. En vandaag schrijf ik e=in een nieuw bericht.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page