top of page

Indra aan de blog...

Zelf heb ik altijd gezegd dat bloggen niks voor mij is. Maarja nu heb ik er toch 1 geopend... Waarom?

Ik hou al mijn hele leven dagboeken bij en al mijn hele leven plak ik foto's, plaatjes, stickertjes enz. Dus waarom niet het dagboek anno 2017 bijhouden. Want zo zie ik het. ik vind het ook meer iets voor mezelf dan voor een groot publiek ofzo, kijk tuurlijk is het openbaar en kan iedereen het lezen maar daarvoor schrijf ik het niet. ik schrijf het gewoon voor mezelf, als een soort dagboek.

Ik weet zelf nog niet zo heel goed wat een waarover ik precies ga schrijven maar het zullen voornamelijk Auto gerelateerde activiteiten zijn en misschien ook nog wat Indra dingen zoals taarten maken en lifestyle onderwerpjes. We gaan meemaken of ik het ook fanatiek ga bij houden of dat het toch verwatert.

 


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page