top of page

Bimmerfest!

Weer eens een heerlijk auto dagje!

Een goede afsluiter van het 'trouw' weekend we kunnen het niet toepasselijker maken dan dit!

Na het ontbijt in het Hampshire meteen maar naar Gorinchem gereden en de aanloop was groot! Op een groot terrein stonden er honderden auto's.

 

Eigenlijk vrijwel meteen dacht ik,,, ik wil een BMW!!!

Wat een mooie auto's stonden er toch tussen en wat kan dit merk toch mooie auto's maken. Vooral zo'n beetje alle M versies!!

Persoonlijk is eigenlijk de enige BMW die ik niet mooi vind de E36. Ik vind die vierkante neus gewoon echt niet mooi. Maar goed smaken verschillen natuurlijk! En als dat nou het enige type is wat ik niet mooi vind. Er blijft genoeg leuks over! Favoriet is toch echt wel de E30 en dan het liefst de Cabriolet! Och och wat is die mooi.

Er stonden er in ieder geval genoeg op Bimmerfest! Ik kon mijn hart ophalen.

 

Ons gebruikelijke spelletje kwam ook weer eens om de hoek kijken (Als je vrije keus had welke auto neem je dan mee) en ik moet zeggen dat ik het vandaag verrekte moeilijk vond! E30 modellen genoeg! Maar er stonden ook diverse gloedniewe M versies en je had de E24 en dan ook nog een paar E28.... Sja moeilijk moeilijk.

Slimme keus is natuurlijk om een gloedje nieuwe te kiezen want die zijn ook veel geld waard. Maar ja met een goede E28 is de waarde ook alweer hoog. Maar goed daar kijken we niet naar! Welke wil je hebben? Punt! Fak wat moeilijk!! Nieuw of oud....

The Winner is:

Deze auto is zo perfect!!

 

Ik ben er niet 100% van overtuigd dat ik dit echt de allermooiste vond maar hij is gewoon met z'n striping en brute uiterlijk gewoon heel erg mooi.

Ik denk dat we bij de volgende editie gewoon weer een poging gaan wagen en kijken of er dan echt 1 uitspringt. Voor het merk en het evenement is het feit dat ik niet 1 auto kan kiezen natuurlijk alleen maar een compliment.

 

 


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page