top of page

Who am I?


Ik ben Indra en een enorme Petrol Head.

Ik hou van alles met wielen en PK's maar mijn grote passie is Porsche! Ik ben het meisje dat meer weet dan de gemiddelde man om mij heen. Ik hou niet van aandacht maar van Auto's, snelle auto's! Ik rij het liefst zelf over het circuit of gewoon als het hard mag! Een romantisch weekendje weg is voor mij Nordschleife en onderweg het gaspedaal naar beneden op de autobahn! Godzijdank ben ik met Arnold getrouwd die net zo erg is als ik! We doen daarom ook heel veel evenementen samen aan.

DTM, Formule 1, Marlboro masters, Bimmerworld, MIVW, Supercar Sunday noem het op ik ben er geweest!


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page