top of page

1 jaar getrouwd!

10 juni 2017 1 jaar getrouwd!! Ik ben zo blij en dankbaar dat we die dag mogen vieren! Elke dag is weer een feestje!! De humor samen! De slappe lach als je met me danst! Je armen om me heen als ik me rot voel. De verliefde blik als ik thuis kom en mn meest afschuwelijke huis onesie aandoe! Soms hoor ik van anderen 'We hebben vaak ruzie' ik kan dan alleen maar aan mijn, lieve, knappe, gekke bekken trekkende, dansende, melige, mooie, begripvolle, liefdevolle, autogekke en soms wat eigenwijze man denken! We hebben nóóit ruzie! Al bijna 10 jaar weet ik hoe het voelt om intens en zielsveel van iemand te houden! En nu weet ik dus 1 jaar hoe het is om te weten dat we allebei voor altijd bij elkaar willen blijven! Een verbintenis die we samen zijn aangegaan en waar ik nog iedere dag achter sta! 1 jaar getrouwd! Hihi wat klinkt dat volwassen!

 

We hebben het heerlijk gevierd door eerst lekker te lunchen bij de witte dame waar we vorig jaar de foto's hebben gemaakt.

 

Daarna zijn we door gereden naar Mijdrecht, het hampshire waar wee vorig jaar het feest hebben gevierd en hebben geslapen. heerlijk op dezelfde suite als vorig jaar gebadderd met de van de week gekochte Lush bad producten. Heerlijk wat ongelovelijk relaxed.

 

Wat me wel echt opvalt is dat ik deze dag me nog zo goed kan herinneren! alles wat er gebeurde, de tijdsverloop, het gevoel toen ik mn jurk aandeed, hoe zenuwachtig ik was toen we naar het gemeente huis reden en de lol die we hadden met het feest.

Echt alsof het gister was!

 

Maar goed! we zijn om kwart over 6 lekker naar beneden gegaan want pap en mam waren er al voor het eten. Snel erna volgden Arie en Babette en Jan en Anita. Mijn god wat is het eten daar verukkelijk!

 

Het was een heerlijke avond die ik niet anders zo had willen vieren! Want ik vind het toch wel een hele speciale dag! hij voelt echt anders dan andere dagen! Erg bijzonder. We zijn lekker om een uur of half 11 gaan slapen.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page